مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-27بين الملل

اقتصاددانان رژیم صهیونیستی: تل آویو با بدترین بحران مالی تاریخ خود مواجه است


اقتصاد دانان رژیم صهیونیستی با برشمردن تبعات تصویب قانون تضعیف قوه قضاییه این رژیم تاکید کردند که این رژیم با بدترین بحران مالی تاریخ خود مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، هشدارها درباره پیامدهای منفی اقتصادی تصویب بخشی از طرح تغییرات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی تحت عنوان استدلال عدم معقولیت که جنجالی ترین بند آن محسوب می شود، از چند روز قبل از تصویب آن در دوشنبه گذشته جدی تر شده بود.

شرکت های بین المللی رتبه بندی اعتباری به رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب تصویب این قانون هشدار دادند.

کانال کان 11 تلوزیون رژیم صهیونیستی در 22 ماه جولای جاری(31 تیر ماه) اعلام کرد که شرکت های رتبه بندی اعتباری بین المللی با توجه به ادامه روند تصویب قوانین تضعیف دستگاه قضایی و تشدید جنبش اعتراضی علیه آن، توضیحاتی را از کابینه اسراییل درخواست کرده اند.

این کانال به نقل از مقامات آگاه از مذاکرات داخل رژیم صهیونیستی بر سر قانون جنجالی مذکور تاکید کرد که رویدادهای موجود در رژیم اشغالگر با پیام هایی که شرکت های رتبه بندی اعتبار بین المللی در ماه های اخیر دریافت کرده اند، از جمله جاری بودن مذاکرات مخالفان با کابینه نتانیاهو برای ایجاد اتفاق نظر گسترده تر در خصوص آن مغایرت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاددانان رژیم صهیونیستی: تل آویو با بدترین بحران مالی تاریخ خود مواجه است

اقتصاددانان رژیم صهیونیستی: تل آویو با بدترین بحران مالی تاریخ خود مواجه است