مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-05اقتصادي

ایجاد 13 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به افزایش 43 درصدی تسهیلات اشتغالزایی گفت: تا پایان امسال برای 13 هزار مددجوی امداد در استان، شغل ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی ظهر امروز در نشست خبری اظهارکرد: تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن 24 درصد افزایش یافت و به 674 میلیارد تومان رسید.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: سال گذشته توانستیم 94 درصد اعتبارات ابلاغی را به مبلغ 621 میلیارد تومان در استان جذب کنیم و با تخصیص این اعتبارات بخشی از مشکلات اشتغال مددجویان امداد حل شده است.

وی یادِور شد: سال گذشته با وجود اینکه تعهد اشتغال کمیته امداد استان ایجاد حدود 5 هزار فرصت شغلی بود اما در پایان سال رکورد کم نظیر ایجاد 11 هزار و 800 شغل را به ثبت رساندیم که 236 درصد بیشتر از تعهدات اشتغال استان بود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: در راستی آزمایی های صورت گرفته از مشاغل ایجاد شده، بیش از 85 درصد مشاغل پایدار بود که این آمار مطلوبی است.

وی با اشاره به توجه دولت سیزدهم برای توانمندسازی مددجویان ادامه داد: اعتبارات اشتغالزایی ویژه مددجویان امداد استان در سال جاری به نسبت سال گذشته 43 درصد رشد دارد و به 890 میلیارد تومان رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 13 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد

ایجاد 13 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد