مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-25سياسي

میثم لطیفی در دولت باقی خواهد ماند؟


پس از دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر بررسی مجدد حکم دیوان عدالت اداری در خصوص میثم لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، به نظر می رسید حواشی این حکم پایان یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، عصر روز هجدهم تیرماه دیوان عدالت اداری انتصاب میثم لطیفی در دولت را مغایر با قانون اعلام کرد، پس از انتشار این خبر اظهار نظرات زیادی چه در فضای رسانه ای کشور و چه در فضای مجازی مطرح شد.

ساعتی پس از انتشار این خبر نیز بهادری جهرمی، سخگوی دولت بیان کرد که دولت اقدامات حقوقی لازم را از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای اعتراض به رأی اخیر دیوان عدالت اداری و اصلاح آن انجام داده است و منتظر بررسی نهایی از سوی قوه قضاییه هستیم.

چرا دیوان عدالت اداری بر موضوع انتصاب لطیفی ورود کرد؟  شکایتی به خواسته ابطال ابلاغیه انتصاب میثم لطیفی در دیوان عدالت اداری مطرح شد، این شکایت بر این مبنا استوار بود که ابلاغیه مزبور با ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری مغایرت دارد و شاکی در مقام تبیین علّت این مغایرت هم اعلام کرده بود که براساس ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری به کارگیری کارمندان شرکت ها و مؤسسات غیر دولتی برای انجام تمام یا بخشی از وظایف و اختیارات پست های سازمانی دستگاه های اجرایی تحت هر عنوان ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثم لطیفی در دولت باقی خواهد ماند؟

میثم لطیفی در دولت باقی خواهد ماند؟