مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-08اقتصادي

توقیف و جمع آوری 10 ترازوی قاچاق از سطح بازار خوزستان


مدیرکل استاندارد خوزستان از توقیف و جمع آوری 10 ترازوی قاچاق از سطح بازار استان خبر داد و گفت: تمام وسایل سنجش غیرمجاز و قاچاق در سطح بازار را جمع آوری خواهیم کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل استاندارد خوزستان از توقیف و جمع آوری 10 ترازوی قاچاق از سطح بازار استان خبر داد و گفت: تمام وسایل سنجش غیرمجاز و قاچاق در سطح بازار را جمع آوری خواهیم کرد.

علی داوودی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر عزم جدی این اداره کل در برخورد با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: پدیده قاچاق، آثار و پیامدهای مخربی بر اقتصاد، معیشت و همچنین سلامتی مردم دارد و از این رو در جهت صیانت از حقوق مردم اداره کل استاندارد اقداماتی را اجرایی می کند.

وی افزود: در این زمینه کارشناسان این اداره کل در بازرسی از سطح بازار استان، 10 عدد ترازوی قاچاق را توقیف و جمع آوری کرده اند.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: پرونده اعلام جرم این ترازوهای قاچاق که آثار مخربی در بازار نیز دارد، به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

داووی ادامه داد: اداره کل استاندارد خوزستان در خصوص بحث اوزان با توجه به مقوله کم فروشی و لزوم صیانت و رعایت حق الناس، با جدیت تمام وسایل سنجش غیرمجاز و قاچاق را در سطح بازار جمع آوری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف و جمع آوری 10 ترازوی قاچاق از سطح بازار خوزستان

توقیف و جمع آوری 10 ترازوی قاچاق از سطح بازار خوزستان