مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:352023-07-25بين الملل

هانیبال قذافی: مقامات لبنان در ازای آزادی ام دو میلیارد دلار درخواست کرده اند


پسر دیکتاتور سابق لیبی بیانیه ای درباره شرایط بازداشت خود در لبنان منتشر و اعلام کرد که برخی مسؤولان سیاسی و قضایی لبنان در ازای آزادی اش درخواست دو میلیارد دلار کرده اند.

- پسر دیکتاتور سابق لیبی بیانیه ای درباره شرایط بازداشت خود در لبنان منتشر و اعلام کرد که برخی مسؤولان سیاسی و قضایی لبنان در ازای آزادی اش درخواست دو میلیارد دلار کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، هانیبال قذافی، پسر معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در بیانیه ای که آن را شبکه ماهواره ای الجدید لبنان منتشر کرد، اعلام کرد: شرایط بازداشتم در لبنان در واقع بیانگر میزان ظلمی است که در حقم می شود و نشان می دهد که ساختار فساد در لبنان پیچیده بوده و این فساد میان سران سیاسی و دستگاه قضایی که تسلیم دستورات گردانندگانش است، گسترش یافته است .

هانیبال قذافی اظهار کرد: هشت سال پس از بازداشت و انتقال اجباری ام از سوریه تا لبنان، زیر بار شکنجه و بدون هیچ محاکمه ای، امروز خودم را در برابر باج خواهی و واسطه گری مسؤولان سیاسی لبنان می بینم.

پسر معمر قذافی در ادامه گفت: مسؤولان سیاسی لبنان شروطی را برای آزادی ام تعیین کردند و آزادی ام را در گروی پول های بلوکه شده لیبی در بانک های لبنان قرار دادند که بالغ بر دو میلیارد دلار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هانیبال قذافی: مقامات لبنان در ازای آزادی ام دو میلیارد دلار درخواست کرده اند

هانیبال قذافی: مقامات لبنان در ازای آزادی ام دو میلیارد دلار درخواست کرده اند