مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-05فناوري

اجرای پروژه های ارتباطی و مخابراتی در مناطق محروم لرستان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از اجرای پروژه های ارتباطی و مخابراتی در مناطق روستایی و محروم این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صارمی امروز شنبه در جلسه بررسی وضعیت ارتباطی شهرستان کوهدشت به خصوص مناطق روستایی و کم برخوردار، اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده مجوز احداث یک سایت جدید مخابراتی در منطقه محروم نیله سادات در شهرستان کوهدشت از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اخذ شده است و برای اجرا به اپراتور همراه اول ابلاغ شده و در مرحله طراحی است.

وی افزود: به دلیل کوهستانی بودن منطقه احداث راه دسترسی سایت و همچنین شبکه برق موردنیاز مستلزم هزینه بالایی بوده که با مساعدت فرماندار شهرستان کوهدشت و مدیران کل راهداری و شرکت توزیع برق استان مقرر شده است بخشی از این هزینه از طریق تأمین تجهیزات جبران شود تا با اجرای این پروژه ارتباطی و عمرانی ساکنین این منطقه از خدمات تلفن همراه و اینترنت پر سرعت و سرویس های الکترونیکی بهره مند شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، افزود: توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار یکی از اولویت های دولت سیزدهم است که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز این مهم مورد تأکید بوده و با اجرای پروژه ارتباطی و مخابراتی در این منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های ارتباطی و مخابراتی در مناطق محروم لرستان

اجرای پروژه های ارتباطی و مخابراتی در مناطق محروم لرستان