مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-07پزشكي

رسانه ها در بیان دستاوردهای بخش سلامت وظیفه سنگینی دارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان استان بسیار کمتر تبیین می شود، گفت: رسانه ها در بیان دستاوردهای بخش سلامت وظیفه سنگینی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر در گیلان، با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران افسران جنگ نرم و جبهه اطلاع رسانی هستند که نقش بسزایی در تقویت آگاهی بخشی حوزه سلامت دارند.

وی با بیان اینکه با یک برنامه استراتژیک و مدون چالش های نظام سلامت استان پایش و احصا شده است، افزود: سالمندی و کاهش جمعیت از ابر چالش گیلان است.

گیلان برای خروج از چاله جمعیتی فرصت 5 ساله دارد رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: این استان فرصت 5 ساله برای خروج از چاله جمعیتی دارد در غیر این صورت برای ارائه خدمت به مردم طی 20 سال آینده باید از خارج نیرو وارد کند.

آشوبی با اشاره به اینکه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در استان گیلان راه اندازی شده است، گفت: 1100 زوج نابارور در استان گیلان شناسایی شده اند و در مراکز دولتی و خصوصی درمان تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه سالمندی در گیلان منجر به بروز بسیاری از بیماری های غیر واگیر می شود، افزود: جمعیت سالمندی تبعات جبران ناپذیری برای استان داشته و هزینه های سنگینی را به بخش درمان وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در بیان دستاوردهای بخش سلامت وظیفه سنگینی دارند

رسانه ها در بیان دستاوردهای بخش سلامت وظیفه سنگینی دارند