مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-25اقتصادي

توضیحات مدیرعامل آبفای شیراز در خصوص قطعی و افت فشار آب این شهرستان


به دنبال طرح انتقاداتی از سوی شهروندان و رسانه ها در خصوص تداوم قطعی و افت فشار آب در مناطق مختلف شیراز، مدیرعامل شرکت آبفا توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

- ایسنا/فارس به دنبال طرح انتقاداتی از سوی شهروندان و رسانه ها در خصوص تداوم قطعی و افت فشار آب در مناطق مختلف شیراز، مدیرعامل شرکت آبفا توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

بهمن بهروزی، اعلام کرد: شرکت آبفا تدابیری برای گذر از تنش آبی فصل گرم سال در نظر گرفته بود اما با توجه به افزایش شدید دمای هوا و فعالیت کولرهای آبی پُرمصرف، نگرانی تامین آب تشدید شده است.

به نقل از روابط عمومی آبفای شیراز، بهروزی با یادآوری اینکه هم اکنون همزمان چهار دستگاه حفاری چاه آب در شیراز فعال است، هدف از این اقدام را تامین آب شرب مردم ذکر کرده است.

بهروزی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مصرف آب را کولرهای آبی به خود اختصاص می دهد، توضیح داد: چاه شماره دو خرامه که یکی از منابع تامین کننده آب شهرک سعدی است، دچار ریزش و کدورت شده بود که پس از خارج کردن از مدار و تجهیز چاه، با دبی 30 لیتر بر ثانیه در مدار بهره برداری قرار گرفت.

این مقام مسئول در مورد چاه 101 ابیوردی گفت: چاه مذکور که به دلیل افت سفره، رسوب گذاری و کاهش عمق از مدار بهره برداری خارج شده بود، در حال نوسازی و کف شکنی است و هم اکنون تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیرعامل آبفای شیراز در خصوص قطعی و افت فشار آب این شهرستان

توضیحات مدیرعامل آبفای شیراز در خصوص قطعی و افت فشار آب این شهرستان