مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-11سياسي

احزاب سیاسی در انتخابات امسال فعال تر شوند


لازم است که احزاب سیاسی بیش از گذشته در عرصه سیاسی و انتخابات کشور حضور داشته باشند که هم برای ترویج حضور مردم در انتخابات و هم در ایجاد بسترهای لازم برای ورود افراد شایسته مؤثر خواهد بود.

- ایسنا/ایلام امام جمعه موقت ایلام گفت: لازم است که احزاب سیاسی بیش از گذشته در عرصه سیاسی و انتخابات کشور حضور داشته باشند که هم برای ترویج حضور مردم در انتخابات و هم در ایجاد بسترهای لازم برای ورود افراد شایسته مؤثر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر شمس الله سراج در خطبه های نماز جمعه این هفته ی ایلام، با اشاره به آغاز فرایند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور، اظهار کرد: صدا و سیما امسال طی یک ابتکاری در نظر دارد نامزدهای انتخاباتی در این رسانه حضور پیدا کنند و برنامه های خود را بیان کنند که بسیار خوب خواهد بود و می تواند مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی گفت: در کشور دو جریان سیاسی داریم اما حزب قوی سیاسی نداریم و وجود احزاب قوی سیاسی موجب می شود که یک انتخابات بهتر و پرشورتری برگزار شود، لازم است که احزاب سیاسی بیش از گذشته در عرصه سیاسی و انتخابات کشور حضور داشته باشند که هم برای ترویج حضور مردم در انتخابات و هم در ایجاد بسترهای لازم برای ورود افراد شایسته مؤثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب سیاسی در انتخابات امسال فعال تر شوند

احزاب سیاسی در انتخابات امسال فعال تر شوند