مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-30اجتماعي

برگزاری «دوره آموزش روان درمانی یکپارچه توحیدی» در مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی


مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «جهت»، وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران دوره تخصصی آموزش روان درمانی یکپارچه توحیدی را در مرکز مذکور برگزار می کند.

- برگزاری دوره آموزش روان درمانی یکپارچه توحیدی در مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی جهت ، وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران دوره تخصصی آموزش روان درمانی یکپارچه توحیدی را در مرکز مذکور برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الگوی روان درمانی یکپارچه توحیدی یک درمان جامع و چندوجهی است که با ادغام چندین روش درمانی و درون مایه ای معنوی – توحیدی ، می کوشد ارزش هایی را در فرد احیاء کند که توان یکپارچه سازی و انسجام بخشیدن به کل شخصیت فرد را داشته باشد.

این الگو که از ادغام برخی روش ها و فنون نظام های روان درمانی نوین با آموزه های معنوی و ارزش های اخلاقی ادیان، به ویژه اصل بنیادین توحید شکل گرفته است و با تأکید بر چهاربعد زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی در فرآیند درمان، می کوشد ضمن توجه به مسائل زیستی و مشکلات روانی اجتماعی، بعد معنوی مراجع را از طریق تحکیم رابطه صمیمانه وی با خداوند تقویت کند.

این امر به مراجع امکان می دهد تا با درک ارزش وجودی خویش و جست وجوی معنای متعالی برای رویدادهای تلخ و شیرین زندگی، به توسعه ی روشی برای زندگی خود بپردازد که در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «دوره آموزش روان درمانی یکپارچه توحیدی» در مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی

برگزاری «دوره آموزش روان درمانی یکپارچه توحیدی» در مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی