مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-15بين الملل

وزیر دفاع سوریه: عقب نشینی ترکیه از کشور ما شرط صلح است


وزیر دفاع سوریه بر لزوم عقب نشینی ترکیه از خاک سوریه به عنوان شرط صلح با آنکارا تاکید کرد و گفت که ترکیه همچنان از گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند.

- وزیر دفاع سوریه بر لزوم عقب نشینی ترکیه از خاک سوریه به عنوان شرط صلح با آنکارا تاکید کرد و گفت که ترکیه همچنان از گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، علی محمود عباس، وزیر دفاع سوریه درباره همگرایی ترکیه و سوریه تاکید کرد: سوریه همواره تحت دستورات بشار اسد، رییس جمهور، رهبری و مردم سوریه، کشوری مسالمت جو بوده است، اما متأسفانه ترکیه وارد جنگ شده و از تروریسم حمایت کرده است.

وی به این مساله اشاره کرد: چند دور مذاکره انجام شد، اما به دلیل عدم موافقت ترکیه با عقب نشینی از خاک سوریه به پیشرفت نرسیدیم.

وی با بیان اینکه اظهارات وزیر دفاع ترکیه مبنی بر عدم عقب نشینی کار را پیچیده تر کرد و تا زمانی که ترکیه خاک سوریه را اشغال کند، ما نمی توانیم به سمت صلح پیش برویم ، افزود: اگر صلح با سوریه و امنیت برای ترکیه را می خواهند باید شروع به عقب نشینی از خاک سوریه کنند و این را بپذیرند.

وی تاکید کرد: ما قبول نداریم در حالی که ترکیه در سرزمین های ما نیرو داشته باشد، ما صلح را برقرار کنیم، این خلاف منطق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع سوریه: عقب نشینی ترکیه از کشور ما شرط صلح است

وزیر دفاع سوریه: عقب نشینی ترکیه از کشور ما شرط صلح است