مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 22:052023-07-31سياسي

نجات انسان ها از جهل با نشر پیام قیام امام حسین(ع)


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا «جهل» را بسیار خطرناک دانست و گفت: باید با نشر پیام قیام امام حسین(ع) انسان ها را از جهل نجات داد.

- ایسنا/گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا جهل را بسیار خطرناک دانست و گفت: باید با نشر پیام قیام امام حسین(ع) انسان ها را از جهل نجات داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی شامگاه دوشنبه 9 مردادماه 1402 در آیینی که به مناسبت دهه دوم محرم توسط هیئت شهدای رسانه در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: بی شک پیام نهضت قیام و اهداف اباعبدالله الحسین علیه السلام باید به گوش جهانیان برسد.

وی با بیان اینکه بسیاری از آزادگان جهان که حتی مسلمان نیستند، در مقابل ظلم و ظالم ایستاده و مبارزه کرده اند، ادامه داد: این پیام آزادگی سلسله وار و نسل به نسل از قیلم عاشورای امام حسین علیه السلام به نسل های امروز و اقصی نقاط جهان منتقل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا با اشاره به اینکه وقتی انقلاب امام حسین علیه السلام انجام شد و ایشان در عاشورا به شهادت رسید، حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام نیز بر وظیفه سنگین خود آگاه شده و آن را به خوبی انجام دادند، افزود: در دوران اسارت این دو شخصیت وارسته، سخنرانی کوبنده ای را در مقابل آل زیاد داشتند و اسلام ظاهری و ابوسفیانی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات انسان ها از جهل با نشر پیام قیام امام حسین(ع)

نجات انسان ها از جهل با نشر پیام قیام امام حسین(ع)