مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-13اقتصادي

تهیه طرح جامع پنج ساله قرآنی در استان مازندران


مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت مازندران با اشاره به تهیه طرح جامع پنج ساله قرآنی گفت: برای اجرای آن نیازمند اعتبار هستیم.

- بهروز کریم نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 320 مؤسسه قرآنی در حوزه شهری فعالیت می کند، گفت: این مؤسسات به شکل هیئت مدیره فعال هستند و حدود 900 نفر در این مؤسسات اشتغال دارند.

وی با عنوان اینکه در هر مؤسسه 5 نفر مربی وجود دارد، گفت در مجموع دو هزار و 500 نفر در مجموعه مؤسسات قرآنی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه 700 خانه عالم شهری و روستایی در استان وجود دارد و در ایام ماه مبارک رمضان سه هزار و 200 محفل قرآنی در آستان برپا شد، افزود: استان مازندران در این حوزه رتبه اول را در کشور کسب کرده است.

کریم نژاد با اظهار اینکه در حال حاضر تبلیغات اسلامی و ارشاد برای اتحادیه قرآنی به صورت جداگانه مجوز صادر می کنند، گفت: یکی از مشکلات این است که در حوزه صدور مجوز اتحادیه ها دخالتی ندارند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت تعدد اتحادیه و مؤسسات را از دیگر مسائل بیان کرد و گفت: در سال جاری طرح هایی برای مدیران مؤسس قرآنی دوره هایی را برای آی تی و سواد قرآنی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تهیه طرح جامع 5 ساله قرآنی و ارائه آن به دستگاه های مرتبط گفت: اعتباری برای این طرح پیش بینی و مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح جامع پنج ساله قرآنی در استان مازندران

تهیه طرح جامع پنج ساله قرآنی در استان مازندران