مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:162023-07-23اقتصادي

جهادآبرسانی به 233 روستای آذربایجان شرقی آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  محمد خانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی آلمالو شهرستان هشترود با اعتبار 600 میلیون ریال تا آخر شهریورماه امسال به اتمام خواهد رسید، اظهار کرد: این مجتمع شامل حفر و تجهیز 3 حلقه چاه با ظرفیت 40 لیتر برثانیه، احداث 43 باب مخزن با حجم 7000 هزار متر مکعب، احداث 1 باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 10 لیتر بر ثانیه و اجرای 120 کیلومتر خط انتقال و 38 کیلومتر شبکه توزیع آب می باشد.

مدیرعامل آبفای استان  افزود: مجتمع آبرسانی آلمالو شهرستان هشترود شامل 45 روستا با تعداد 2 هزار و 142 خانوار و مجموع 7 هزار و 174 نفر جمعیت را تحت پوشش خواهد گرفت تا از آب شرب پایدار و سالم بهره مند شوند.

وی ادامه داد: این مجتمع آبرسانی از سال 1388 در حال اجرا بود که به دلیل مشکلات اجتماعی سال ها راکد مانده بود که با شروع دولت مردمی سیزدهم با رفع موانع و مشکلات مجددا عملیات اجرایی شروع و در حال اتمام است.

خانی تصریح کرد: آبرسانی به روستاهای محروم و کم برخوردار استان در قالب فاز یک جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با حداکثر توان در حال اجرا است.

مدیرعامل آبفای استان تاکید کرد: با اتمام فاز نخست این طرح، حدود 178روستا از آب پایدار و با کیفیت مناسب برخوردار خواهند شد؛ هم چنین فاز دو جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادآبرسانی به 233 روستای آذربایجان شرقی آغاز می شود

جهادآبرسانی به 233 روستای آذربایجان شرقی آغاز می شود