مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-22سياسي

اعزام زائران اربعین از فرودگاه رامسر و ساری/ قطار ویژه راه افتاد


جانشین رییس ستاد اربعین حسینی در مازندران با اشاره به راه اندازی پرواز اربعین در ساری گفت: امسال برای اولین بار دو پرواز برای اعزام زائران اربعین ازفرودگاه رامسر به نجف برقرار می شود.

- روح الله سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ثبت نام آمار اربعین اظهار داشت: بیش از دو هزار نفر متقاضی سفر هوایی برای زیارت اربعین هستند و با رایزنی های صورت گرفته و شش پرواز به استان اضافه شد و برای اولین بار دو پرواز از رامسر به نجف نیز انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین با کمک جهاد کشاورزی بیش از 20 تن گوشت قرمز و 20 تن مرغ، 10 تن روغن، 10 خودرو یخچال دار، 10 تریلی یخچال دار برای انتقال اقلام تأمین شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 240 نفر کادر درمان از استان در سفر اربعین خدمات رسانی می کنند، اظهار داشت: برای هر موکب سه تا چهار نفر به عنوان کادر درمان خدمات رسانی می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اظهار این که مازندرانی به عنوان اولین مردمانی بودند که در تاریخ تشیع برای عتبات عالیات کمک کردند، افزود: اربعین به عنوان یک قدرت نرم فرهنگی به شمار می رود و اربعین نقطه اوج حماسه عاشورا و روح عاشورا به شمار می رود.

سلگی با اشاره به راه اندازی 35 موکب از استان در اربعین گفت: 15 موکب در طول مسیر پیاده روی اربعین، 15 موکب در کربلا، یک موکب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام زائران اربعین از فرودگاه رامسر و ساری/ قطار ویژه راه افتاد

اعزام زائران اربعین از فرودگاه رامسر و ساری/ قطار ویژه راه افتاد