مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-14اقتصادي

کمک 4 میلیارد تومانی صنایع شهرستان بروجن در راستای مسئولیت های اجتماعی


صنایع مستقر در شهرک های صنعتی این شهرستان طی سال گذشته در راستای مسئولیت های اجتماعی خود چهار میلیارد و 190 میلیون تومان به تکمیل طرح های حوزه فرهنگی، - فتاح کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: صنایع مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان بروجن طی سال گذشته در راستای مسئولیت های اجتماعی خود چهار میلیارد و 190 میلیون تومان به تکمیل طرح های حوزه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و توسعه و عمران شهری و روستایی کمک کردند.

فرماندار بروجن ادامه داد: از این میزان 920 میلیون تومان در حوزه تعمیر و تجهیز مساجد و حسینیه های شهری و روستایی، یک میلیارد و 795 میلیون تومان در توسعه و عمران شهری و روستایی اعم از احداث میدان، بهسازی معابر، پارک کودک و سایر موارد هزینه شده است.

وی افزود: 220 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز مراکز علمی و آموزشی، 200 میلیون تومان برای تکمیل ساختمان مصلی های نماز جمعه شهرستان و 280 میلیون تومان برای کمک به افراد نیازمند و مؤسسات خیریه استفاده شده است.

کرمی اضافه کرد: همچنین 775 میلیون تومان برای اقداماتی مانند ساماندهی گلزارهای شهدا، تعمیر خانه های بهداشت روستایی و تجهیزات دفتر شورای اسلامی جذب شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 16 شرکت تولیدی آلاینده محیط زیست در بروجن به واحدهای قضایی معرفی شدند، گفت: برابر قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیارد تومانی صنایع شهرستان بروجن در راستای مسئولیت های اجتماعی

کمک 4 میلیارد تومانی صنایع شهرستان بروجن در راستای مسئولیت های اجتماعی