مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-17اقتصادي

آخرین خبرها از طلب گندم کاران گلستانی/ قیمت خرید گندم جوانه زده اعلام شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به اینکه امسال 53 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان گلستان خریداری شده است، در خصوص زمان پرداخت طلب گندم کاران و قیمت خرید گندم های جوانه زده توضیح داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به اینکه امسال 53 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان گلستان خریداری شده است، در خصوص زمان پرداخت طلب گندم کاران و قیمت خرید گندم های جوانه زده توضیح داد.

محمدباقر منوچهری ظهر پنج شنبه 26 مردادماه 1402 با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و با اشاره به مسئولیت خطیر خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه اظهار کرد: تنها افرادی که عاشق حرفه خبرنگاری هستند، علی رغم سختی های این حرفه وارد این عرصه سخت شده و به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه 92 درصد مطالبات گندمکاران بر مبنای 11 هزار و 500 تومان پرداخت شده است، ادامه داد: کل گندم خریداری شده به ارزش 11هزار و 500 تومان، 6 هزار و 300 میلیارد تومان بوده که تا امروز رقم پرداختی ما به کشاوران 5 هزار و 810 میلیارد تومان است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به اینکه امسال 53 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان گلستان خریداری شده است، افزود: با توجه به افزایش ثانویه قیمت گندم به 15 هزار تومان، در مجموع 70 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از طلب گندم کاران گلستانی/ قیمت خرید گندم جوانه زده اعلام شد

آخرین خبرها از طلب گندم کاران گلستانی/ قیمت خرید گندم جوانه زده اعلام شد