مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-08سياسي

هشدار محمود دولت آبادی : متخصصان دارند از کشور می روند


آنچه در این فصل عمر می تواند برای نومیدکننده نباشد این است که من همیشه سمتِ زندگی و جوانان ایستاده ام، یعنی که نومید نیستم نسبت به زندگی و نیرو های جوانان و جوانی که فقط امیدوارم هرز نرود چنان که پیشتر هشدار داده بودم متأسفانه!.

- محمود دولت آبادی گفت: آنچه در این فصل عمر می تواند برای نومیدکننده نباشد این است که من همیشه سمتِ زندگی و جوانان ایستاده ام، یعنی که نومید نیستم نسبت به زندگی و نیرو های جوانان و جوانی که فقط امیدوارم هرز نرود چنان که پیشتر هشدار داده بودم متأسفانه!.

محمود دولت آبادی گفت: جای بسیار غبن و تأسف است که می شنویم اساتید و متخصصان کشور ما دم به ساعت می گذارند از کشور می روند و نظام محافظه کار ککش هم نمی گزد، دانشجویان نخبه و نابغه که دیگر جای خود، چون جهان علم و فناوری پیشاپیش برای ایشان فرش قرمز گسترده دارد!   در ادامه گفت و گوی آرمان امروز با محمود دولت آبادی نویسنده را می خوانید:   *آقای دولت آبادی، در آستانه 83سالگی تان، رمان دودمان از شما منتشر شده.

این درحالی است که آثاری از شما هست که هنوز اجازه نشر نگرفته اند.

بسیاری از نویسندگان و شاعران پیش از شما یا هم نسل شما هنوز آثارشان اجازه نشر ندارد، از هدایت گرفته تا ساعدی، چوبک، گلشیری، فروغ، براهنی و احمد محمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار محمود دولت آبادی : متخصصان دارند از کشور می روند

هشدار محمود دولت آبادی : متخصصان دارند از کشور می روند