مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:102023-07-31سياسي

گیلان یکی از برترین استان ها در زمینه برخورد با انواع جرائم است


جانشین فرمانده انتظامی کشور، استان گیلان را یکی از برترین استان ها در زمینه مدیریت جهادی و برخورد با انواع جرم دانست و گفت: مردم عزیز گیلان دغدغه هایی در زمینه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی دارند که این مسئله باید به عنوان یکی از درخواست های جدی آحاد .

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده انتظامی کشور، استان گیلان را یکی از برترین استان ها در زمینه مدیریت جهادی و برخورد با انواع جرم دانست و گفت: مردم عزیز گیلان دغدغه هایی در زمینه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی دارند که این مسئله باید به عنوان یکی از درخواست های جدی آحاد جامعه همواره در دستور کار پلیس استان قرار داشته باشد.

سردار قاسم رضایی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم از توطئه های دشمن برای ایجاد ناامنی در این ایام خبر داد و اظهار کرد: به لطف پروردگار و با اشرافیت کامل و دقیق پلیس، تمامی فتنه ها و توطئه ها توسط متولیان نظم و امنیت در نطفه خنثی شد.

وی با اشاره به پایین آمدن میزان جرائم در ایام محرم به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: مجموعه انتظامی روزانه در سطح کشور بیش از 107 هزار مأموریت انجام می دهد که تمام دستاوردهای آن به واسطه تلاش بی وقفه کارکنان خدوم آن به ارمغان آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان یکی از برترین استان ها در زمینه برخورد با انواع جرائم است

گیلان یکی از برترین استان ها در زمینه برخورد با انواع جرائم است