مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-12بين الملل

برقراری 4 سورتی پرواز اربعین گرگان به نجف/ پرواز گرگان-استانبول با ایرباس 320


مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از افزایش ظرفیت پروازهای بین المللی فرودگاه شهدای گرگان خبر داد و گفت: پس از پرواز بندر آکتائو قزاقستان، پروازهای عراق و ترکیه هم برقرار شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از افزایش ظرفیت پروازهای بین المللی فرودگاه شهدای گرگان خبر داد و گفت: پس از پرواز بندر آکتائو قزاقستان، پروازهای عراق و ترکیه هم برقرار شد.

علی متانت عصر امروز شنبه 21 تیرماه 1402 به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران این رسانه در استان دیدار و اظهار کرد: زیرساخت های مناسبی را که فرودگاه های استان گلستان دارد، مزید بر علت شده تا آمادگی کامل خودمان را به تهران و ستاد اربعین سازمان هواپیمایی کشور جهت اعزام زائران هم استانی اعلام کنیم.

وی با اشاره به پیش بینی های کارشناسان اداره کل فرودگاه های گلستان در خصوص احتمال اعزام یک هزار نفر از مسیر هوایی به کشور عراق برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ادامه داد: تاکنون سهمیه پروازی قطعی در نظر گرفته شده برای استان گلستان از فرودگاه بین المللی گرگان دو پرواز با ظرفیت 145 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 4 سورتی پرواز اربعین گرگان به نجف/ پرواز گرگان-استانبول با ایرباس 320

برقراری 4 سورتی پرواز اربعین گرگان به نجف/ پرواز گرگان-استانبول با ایرباس 320