مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:422023-08-12سياسي

158 پرونده کلان قاچاق کالا/ توقیف7 هزار خودروی شوتی


پلیس امنیت اقتصادی فراجا از تشکیل 158پرونده کلان قاچاق کالا و توقیف 7 هزار خودروی شوتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در نشست خبری گفت: اکنون که در زمان جنگ ترکیبی و شناختی هستیم، وجود خبرنگاران و حضور آنها در مأموریت های پلیس سبب می شود تا اقدامات مأموران در این حوزه بهتر به مردم معرفی شد.

وی افزود: یکی از افرادی که خیلی از شائبه های مفاسد اقتصادی به آنها اطلاع داده می شود خبرنگاران هستند و چه خوب است که این افراد با پلیس در این زمینه مشارکت داشته باشند تا بتوانیم ریشه فساد در جامعه را خشک کنیم.

رحیمی گفت: اصلی ترین و اساسی ترین مأموریت پلیس امنیت اقتصادی برقراری امنیت برای افرادی که در عرصه تجارت (تولید و واردات، ترانزیت داخلی و خارجی، انبارِش و توزیع و مصرف) فعالیت می کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه سال 1402 سال سخت قاچاقچیان است، بیان کرد: قاچاق کالا یعنی ضربه زدن به پول کشور و بیکار کردن کارگران و خاموش شدن تولید در کشور، ما در این زمینه (قاچاق کالا) با هیچ شخصی تعارف نداریم و به شدت با مقوله قاچاق به ویژه قاچاق کالا برخورد می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تمرکز اصلی پلیس بر روی پرونده های ملی و کلان است و تلاش می کنیم با مافیای سازمان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

158 پرونده کلان قاچاق کالا/ توقیف7 هزار خودروی شوتی

158 پرونده کلان قاچاق کالا/ توقیف7 هزار خودروی شوتی