مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-09سياسي

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد


حجت الاسلام و المسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری را به عنوان رییس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن حکم صادره به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمد حسن اختری (دام عزه) سلام علیکم؛ واقعه ی ولادت و علوّ مرتبه ی وجودی پیامیر عظیم الشأن اسلام و خلقت بی مثال این عیار ناب بندگی الهی و امانتی سترگ که خداوند بر دوش این گوهر تابناک نهاد ؛ آنقدر بزرگ و بی مانند است که در کلام وحی، منتی بزرگ برای مؤمنان شمرده شده است .

گنجینه ی شرافت پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله) منشأ تعالی خیرات و برکات برای بشریت و مظهر مهربانی ، محبت ، لطف و قدرت حق تعالی و در کنار کلام وحی مهمترین اعتصام در تلاطمات فکری و روحی برای بشر امروز و آینده می باشد.

اقدام مدبرانه و راهبردی امام خمینی(ره) و نام گذاری ایام ولادت پیامبر خاتم به عنوان هفته وحدت ضمن اینکه متضمن حکمت ها و نکاتی ظریف است و التفات به آنها برکات مضاعفی را در بهره مندی از میلاد دردانه هستی، رحمه للعالمین، نصیب مسلمانان و جهان اسلام خواهد کرد؛ اثرات ارزشمندی در پیدایش اقتدار جهان اسلام و مقابله با توطئه ها، تحرکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد