مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-01سياسي

صدور پروانه مجموعه فرهنگ و هنر قوم ترکمن


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از اعطای پروانه فعالیت مجموعه داری با عنوان «فرهنگ و هنر قوم ترکمن» در استان خبر داد.

- گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از اعطای پروانه فعالیت مجموعه داری با عنوان فرهنگ و هنر قوم ترکمن در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد ساوری گفت: در راستای اجرای ماده 20 فصل سوم مصوبه سال 1384 هیئت وزیران مبنی بر آیین نامه مدیریت، ساماندهی، نظارت و حمایت از مالکان و دارندگان اموال منقول فرهنگی-تاریخی مجاز، پروانه فعالیت مجموعه داری با عنوان فرهنگ و هنر قوم ترکمن متعلق به حسن مویدفر به مدت یک سال صادر و اعطا شد.

وی افزود: اعتبار این پروانه مجموعه داری که به شماره 6666/14022500 مورخ 18/‏04/‏1402‬ از سوی معاونت میراث فرهنگی کشور و اداره کل موزه ها صادرشده در محدوده اشیای فرهنگی-تاریخی است که پس از تکمیل مدارک قابل تمدید خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به این که این مجوز، چهارمین پروانه فعالیت مجموعه داری در استان گلستان است، گفت: تا پیش ازاین مجوز مجموعه های سنگ، گوهر، کانی و فسیل آمتیست، سقاخانه رادکان و دست بافته های ترکمن از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای استان گلستان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه مجموعه فرهنگ و هنر قوم ترکمن

صدور پروانه مجموعه فرهنگ و هنر قوم ترکمن