مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-09سياسي

«رشد جمعیت» بزرگ ترین دغدغه نظام سلامت گیلان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: رشد جمعیت و داشتن بیمارستان جنرال در استان بزرگ ترین دغدغه مشترک اصحاب رسانه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز چهارشنبه در همایش تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران گیلان، با تقدیر از تلاش های خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار جامعه، اظهار کرد: خبرنگاران افسران روایت گری در عصر حکمرانی هستند و نقش آن ها در دوران طلایی ارتباطات، بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه زحمات خبرنگاران با هیچ نشت و همایشی قابل تقدیر نیست، افزود: این قشر با روی خوش، بصیرت، دانش و تجربه، تمام وقت خود را برای ارتقا و تعالی جامعه سپری می کند و ما در نظام سلامت نیز شاهد مطالبه گری های منصفانه و مردم مدارانه آن ها هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بخشی از چالش های نظام سلامت استان گفت: سالمندی، رشد منفی جمعیت، کمبود فضای فیزیکی متناسب با نیاز آموزش، درمان و بهداشت، محدود بودن منابع مالی و عدم جذب بودجه های استانی و کشوری، عدم وجود سازوکار مناسب در خرید دارو و تجهیزات استان، توزیع نامتناسب نیروهای تخصصی، فرسوده بودن امکانات و تجهیزات تخصصی در مراکز درمانی و بهداشتی و مشکلات زیست محیطی، تنها بخشی از چالش های نظام سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رشد جمعیت» بزرگ ترین دغدغه نظام سلامت گیلان است

«رشد جمعیت» بزرگ ترین دغدغه نظام سلامت گیلان است