مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-20حوادث

18 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در فردیس کشف شد


فرمانده انتظامی فردیس از شناسایی یک کارگاه تولید مواد شوینده غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از این واحد 18 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی کشف شد.

- سرهنگ کامران ملکی در گفت گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک کارگاه تولید و پخش مواد شوینده غیر مجاز در شهر فردیس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های میدانی و اطمینان از صحت خبر، مأموران با هماهنگی مقام قضایی به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن 18 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، اظهار کرد: برابر دستور مقام قضایی این کارگاه تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش مواد شوینده تقلبی توسط کارشناسان بیش از 2 و نیم میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند برخورد قانونی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در فردیس کشف شد

18 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در فردیس کشف شد