مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:262023-08-15سياسي

مرکز سیمرغ برای نگارش نمایشنامه های کوتاه تلویزیونی فراخوان داد


مرکز سیمرغ معاونت سیما به منظور بسترسازی توسعه نگارش گروهی نمایشنامه و مشارکت نمایشنامه نویسان کشور در تولید نمایشنامه های کوتاه تلویزیونی فراخوان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، از آنجا که یکی از ماموریت های مهم مرکز سیمرغ رسانه ملی احیاء و توسعه تئاتر تلویزیونی است، این مرکز به دنبال تولید تئاترهای بلند تلویزیونی تک قسمتی (حدود 60 دقیقه) و تئاترهای کوتاه تلویزیونی چندقسمتی (10 قسمت حدود 15 دقیقه) است.

از همین رو مرکز سیمرغ صداوسیما ضمن اعلام نخستین فراخوان نمایشنامه نویسی تئاتر تلویزیونی در مرحله نخست برگزاری این جشنواره، دریافت طرح نمایشنامه ها با موضوعات اولویت بندی شده را دنبال می کند.

اولویت های موضوعی این فراخوان که متکی بر سند تحول سازمان صداوسیما بوده شامل: عدالت، پیشرفت، نقد غرب و هجو غربزدگی، ایثار و مقاومت، سبک زندگی و خانواده، هویت جهانی – امتی، تاریخ اسلام- ایران، تاریخ پهلوی، هنر انقلاب، زن انقلابی، جوان مؤمن انقلابی، نهاد های اسلامی، عدالت گستری و محرومیت زدایی است.

مناسبت های ملی و دینی، موضوعات مرتبط زیست بوم استان های کشور و موضوعات آزاد از مواردی است که علاقه مندان می توانند نمایشنامه های خود را بر آن اساس نگارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز سیمرغ برای نگارش نمایشنامه های کوتاه تلویزیونی فراخوان داد

مرکز سیمرغ برای نگارش نمایشنامه های کوتاه تلویزیونی فراخوان داد