مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-08سياسي

حرکت ایسنا هوشمندانه و صادقانه است/ رسانه قلب حکمرانی متعالی


استاندار گلستان با تمجید از مشی رسانه ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مسیر توسعه استان، گفت: هوشمندی و صداقت حرکت عالمانه ایسنا را شتاب بخشیده است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تمجید از مشی رسانه ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مسیر توسعه استان، گفت: هوشمندی و صداقت حرکت عالمانه ایسنا را شتاب بخشیده است.

دکتر علی محمد زنگانه عصر امروز سه شنبه 17 مرداد ماه 1402 به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با معاونین جهاد دانشگاهی گلستان و سردبیر و خبرنگاران این رسانه در استان دیدار و اظهار کرد: خبرنگاران استان گلستان با همتی بلند و نگاه خوب و ارزشمند جهاد تبیین را به نحوی شایسته انجام می دهند.

وی با بیان اینکه یکی از رسانه هایی که به شکل مداوم رصد می کنم خبرگزاری ایسنا است، ادامه داد: این رسانه بی پیرایه و صادقانه با حضوری فعال در این عرصه گام برداشته و موفق بوده است.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی و حوزه هایی که در زیرمجموعه این مرکز علمی فعالیت می کنند، از جمله ایسنا بنیانشان تلفیقی از کار جهادی با کار دانش بنیان است، افزود: این جزیی از نمودهای مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نهادهای برخواسته از آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت ایسنا هوشمندانه و صادقانه است/ رسانه قلب حکمرانی متعالی

حرکت ایسنا هوشمندانه و صادقانه است/ رسانه قلب حکمرانی متعالی