مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-14سياسي

رسانه ها می توانند برای حل آسیب های اجتماعی به جامعه مشاوره دهند


رییس انجمن آسیب شناسی اجتماعی ایران گفت: رسانه ها می توانند برای حل این آسیب ها به جامعه مشاوره دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش محمدی پیش از ظهر دوشنبه در همایش خلاقیت در اطلاع رسانی و رسانه های نوین با اشاره به قدرت رسانه اظهار داشت: باید توجه داشت که نوع نگاه و سبک زندگی شهروندان با قدرت رسانه تعیین می شود و این امر بیانگر تأثیرگذاری رسانه است.

وی با بیان اینکه در بحث اطلاع رسانی در کشور همواره مخاطب انگاری، مخاطب سنجی و مخاطب شناسی مورد غفلت بوده است، اضافه کرد: باید نیاز مخاطب به درستی شناسایی شود، گروه سنی، میزان سواد و … آن مورد بررسی قرار گیرد.

رییس انجمن آسیب شناسی اجتماعی ایران با بیان اینکه امروز با رسانه های نوین رو به رو هستیم، گفت: در گذشته برای انتشار یک خبر حداقل 24 ساعت زمان نیاز بود و امروز در کمتر از یک دقیقه خبر به همه دنیا مخابره می شود.

ذائقه رسانه ای جامعه تغییر کرده است وی با تاکید بر اینکه ذائقه رسانه ای جامعه تغییر کرده است، افزود: دیگر شاهد دروازه بانی خبر نیستیم و به صورت مستقیم اخبار مخابره می شود.

محمدی با بیان اینکه باید بررسی شود که چه میزان افراد فرهنگ استفاده از ابزارهای جدید را دارند، گفت: ضروری است برای استفاده هر تکنولوژی برنامه ریزی داشته باشیم چرا که امروز ما در رسانه ها مرز نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها می توانند برای حل آسیب های اجتماعی به جامعه مشاوره دهند

رسانه ها می توانند برای حل آسیب های اجتماعی به جامعه مشاوره دهند