مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-14سياسي

ابداع این کارآفرین لرستانی تحولی در سنگ های پلیمری و ساختمانی


سید علی موسوی، فناور جوان لرستانی است که توانسته چند محصول را در حوزه مواد پلیمری ثبت اختراع و تجاری سازی کند، محصولاتی که به گفته او در صورت حمایت می تواند منجر به راه اندازی یک کارخانه بزرگ در کشور و حتی خاورمیانه شود.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، سید علی موسوی به واسطه یک سفر به تهران با صنعت پلاستیک سازی آشنا و همانجا تصمیم می گیرد، وارد عرصه تولید مواد پلیمری شود.

این فناور جوان که 36 سال سن دارد و اهل خرم آباد است، مطالعات و تحقیقات مفصلی را در حوزه مواد پلیمری شروع و حتی در یک دوره و آزمون در همین زمینه هم شرکت می کند.

او پس از چند سال تحقیق و آزمون و خطا بالاخره سال گذشته موفق می شود انواع محصول کورین از جمله ظرفشویی و روشویی کوریَن و صفحات کابینت، انواع سنگ های پلیمری نمای داخل و خارج ساختمان و اکسسوری های پلیمری ساختمان را تولید و ثبت اختراع کند.

نکته قابل توجه در خصوص محصولات تولیدی شرکت تولیدی سنگ فناوران افلاک نوین که جزو شرکت های دانش بنیان هم است، کیفیت بالا و از طرفی قیمت مناسب محصولات نسبت به مشابه خارجی است.

او می گوید: به جرات می توانم بگویم اگر حمایت مالی از ما انجام شود، می توانیم به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های کشور و حتی خاورمیانه مطرح باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابداع این کارآفرین لرستانی تحولی در سنگ های پلیمری و ساختمانی

ابداع این کارآفرین لرستانی تحولی در سنگ های پلیمری و ساختمانی