مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-19سياسي

400 هزار نهال در دامغان تولید شد


رییس منابع طبیعی دامغان از تولید 400 هزار اصله نهال در نهالستان حسن آباد این شهرستان خبر داد و گفت: این نهال ها در قالب طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر عباسی راد پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید امام جمعه و نماینده دامغان در مجلس از نهالستان حسن آباد با اشاره به کاشت 400 هزار اصله درخت در این منطقه، تاکید کرد: نهالستان دامغان سهم بسزایی در تأمین نیاز طرح یک میلیارد اصله درخت در استان سمنان دارد.

وی با بیان اینکه در این نهالستان ها نهال درخت هایی مانند سنجد، توت، تاغ و گونه های بیابانی تولید شده است، افزود: در تولید نهال ها به سازگاری اقلیمی و شرایط جغرافیایی و کم آبی در شهرستان دامغان دقت شده است.

رییس منابع طبیعی دامغان درباره به کار گیری از همه ظرفیت ها برای توسعه کاشت نهال، تاکید کرد: در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و مدیران صنایع در تولید نهال اعلام آمادگی کرده اند در طرح نهضت کاشت درخت مشارکت کنند.

عباسی راد گفت: استقبال خوبی از کاشت درخت در استان صورت گرفته و در مناطق مستعدی مانند مدارس، دانشگاه ها، اردوگاه های آموزش و پرورش، بیمارستانها، واحدهای صنعتی و آرامستان ها آمادگی داریم با توزیع نهال رایگان این طرح مهم ملی بسرعت اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار نهال در دامغان تولید شد

400 هزار نهال در دامغان تولید شد