مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-01سياسي

معاون وزیر ارتباطات: برای بهبود تحویل بسته های پستی یک سازوکار جدید ایجاد می کنیم


بعد از انتقادات مردم در خصوص فرایندهای پستی و تحویل مرسوله، محمود لیایی، معاون وزیر و مدیرعامل پست توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ دم اطلاع رسانی دقیق پست در مورد زمان تحویل مرسوله، معیوب رسیدن بسته و برخی اشکالات دیگر، مواردی بود که اعتراض مردم را نسبت به عملکرد پست به همراه داشته است.

پس از آنکه در گزارشی به بیان این مشکلات از زبان مردم پرداختیم(اینجا بخوانید)، مدیرعامل پست در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص این موارد توضیحاتی ارائه داد و از راه اندازی یک زیرساخت فنی به روز برای حل مشکل اطلاع رسانی زمان تحویل بسته خبر داد.

 گفتگو با محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل پست را در ادامه بخوانید: فارس: یکی از موارد پرتکرار در نظراتی که ذیل پویش ها ثبت می شود این است که چرا بعضی از بسته های پستی معیوب به دست گیرنده می رسد؟ حتی برای برخی از مرسوله هایی که در زمان تحویل به پست قید می شود که شکستنی است.

لیایی: قبول داریم که این اتفاق در مواردی رخ می دهد اما این مسئله را باید در نظر گرفت بین سیصد میلیون مرسوله در سال با توجه به اینکه هر مرسوله ممکن است ده بار از ابتدا تا انتهای کار جا به جا شود، ممکن است آسیب هایی نیز به وجود آید، به هر حال این مرسوله ها از مبدا تسمه نقاله ها در مرکز تجزیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارتباطات: برای بهبود تحویل بسته های پستی یک سازوکار جدید ایجاد می کنیم

معاون وزیر ارتباطات: برای بهبود تحویل بسته های پستی یک سازوکار جدید ایجاد می کنیم