مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-24سياسي

دعوت از دانشجویان خبرنگار برای شرکت در رویداد اخبار امیدبخش در ایسنا


مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به اهمیت موضوع روایت پیشرفت در کشور، گفت: خبرگزاری ایسنا رویداد جهاد رسانه ای؛ - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به اهمیت موضوع روایت پیشرفت در کشور، گفت: خبرگزاری ایسنا رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت برای تجلیل از خبرنگاران جهادی برگزار خواهد کرد.

سید فرشاد احمدی با اشاره به روز خبرنگار و سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، گفت: 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است و یکی از وظایف خبرنگاران آگاهی بخشی به افکار عمومی است.

وی با بیان این که طی سال های اخیر هدف دشمن ناامید کردن مردم از آینده بوده است، گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به عنوان اولین خبرگزاری دانشجویی ایران با هدف تعمیق و گسترش اخبار خوب، مفید و امیدبخش رویدادی را با محوریت اخبار امیدبخش و مبتنی بر پیشرفت برگزار خواهد کرد.

وی موضوع محوری این رویداد را اخبار خوب، مفید و آگاهی بخش با رویکرد پیشرفت عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در 13 آبان ماه 1378، در پیامی به مناسبت آغاز فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرمودند: اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید، ان شاءالله موفق باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانشجویان خبرنگار برای شرکت در رویداد اخبار امیدبخش در ایسنا

دعوت از دانشجویان خبرنگار برای شرکت در رویداد اخبار امیدبخش در ایسنا