مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:462023-08-15اجتماعي

دستاوردهای موفق پروژه بین المللی بیابان زدایی سرایان


مدیر اجرایی پروژه بین المللی RFLDL سرایان گفت: دستاوردهای موفق این پروژه بین المللی در سرایان منجر به تمدید مدت اجرا طی چند مرحله و در نهایت تا پایان شهریورماه امسال شد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ پروژه بین المللی احیای اراضی جنگلی و تخریب یافته (RFLDL) اقدامی مشترک بین سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، تسهیلات جهانی محیط زیست (GEF) و سازمان خوارو بار و کشاورزی ملل متحد (FAO) است که با هدف احیای اراضی تخریب یافته در مناطق خشک و نیمه خشک و در نتیجه ایجاد معیشت های پایدار، امنیت غذایی، حفاظت از تنوع زیستی و مقابله با بیابانزایی برای مدت اولیه 5 سال (1395-1390) برنامه ریزی شد.

 از آذر ماه 1390 در دو پایلوت سرایان و ریگان به ترتیب در استان های خراسان جنوبی و کرمان به مساحت 462 هزار و 68 هکتار به اجرا درآمد.

دستاوردهای موفق این پروژه منجر به تمدید مدت اجرا طی چند مرحله و در نهایت تا پایان شهریورماه امسال شد.

  4 نقطه هدف در سرایان محسن یوسفی، مدیر اجرایی پروژه بین المللی RFLDL سرایان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: مساحت حوزه آبخیز پایلوت این پروژه در استان 163 هزار و 568 هکتار است و برنامه های اجرایی پروژه در زیر حوزه آبخیز همبو بخش سه قلعه شهرستان سرایان به مساحت 51 هزار و 230 هکتار شامل 4 منطقه هدف بسطاق، زنگویی، دوست آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای موفق پروژه بین المللی بیابان زدایی سرایان

دستاوردهای موفق پروژه بین المللی بیابان زدایی سرایان