مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 02:402023-08-20اجتماعي

برپایی 2 موکب اربعین حسینی (ع) توسط فرهنگیان دیلمی


مجموعه آموزش و پرورش دیلم اقدام به برپایی 2 موکب به منظور خدمت رسانی به زائران حسینی که از مسیر این شهرستان عازم مراسم اربعین هستند، - کرده است.

حسین رمضانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمت رسانی 2 موکب این مدیریت در ایام پیاده روی اربعین در دیلم گفت: مجموعه آموزش و پرورش در راستای اقدامات فرهنگی خود و ترویج فرهنگ اربعین همزمان با این ایام کارهای خوبی برای پشتیبانی و خدمات رسانی به زائرین حسینی (ع) انجام داده است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم با اشاره به لزوم برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ایام اربعین افزود: آموزش و پرورش خوشبختانه کارهای خوبی در این ایام برای پشتیبانی و خدمات رسانی 2 موکب خود در شهرستان انجام داده است که این کمک ها غالباً از سوی خود جامعه فرهنگی و خیرین این حوزه انجام پذیرفته است.

وی افزود: هر ساله در ایام اربعین، با توجه به موقعیت خاص شهرستان دیلم، میزبان عاشقان حسینی از 6 استان مختلف کشور که راهی سفر پیاده روی اربعین و کربلا معلی می شوند و خود را به حرم اباعبدالله الحسین (ع) می رسانند و یا همه مسیر را و یا بخشی از این مسیر را با پای پیاده می روند، هستیم.

رمضانی ادامه داد: برای ارائه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) 2 موکب یکی در کنار هنرستان ولیعصر (عج) و دیگری کنار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 2 موکب اربعین حسینی (ع) توسط فرهنگیان دیلمی

برپایی 2 موکب اربعین حسینی (ع) توسط فرهنگیان دیلمی