مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-10سياسي

آماده همکاری با سازمان انرژی اتمی ایران هستیم


استاندار آذربایجان غربی با اعلام آمادگی برای همکاری آذربایجان غربی با سازمان انرژی اتمی ایران، گفت: نیازمند همکاری و کمک این سازمان در مطالعات حوزه انرژی اتمی در شمال استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع معدنی و صنعتی شهید مهدی باکری در شهرستان خوی که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد، با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم، فرآوری محصولات معدنی و جلوگیری از خام فروشی است، افزود: آذربایجان غربی از قطب های مواد معدنی کشور بوده و 52 نوع ماده معدنی در استان شناسایی شده است.

وی با یادآوری اینکه اولین پیشران اقتصادی استان، توسعه بخش معدن است، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم بیش از 43 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با مشارکت نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی در حوزه معدن آذربایجان غربی انجام شده است.

استاندار آذربایجان غربی به مطالعات ژئوفیزیک در مناطق جنوبی استان در دولت سیزدهم نیز اشاره کرده و افزود: با اتمام این مطالعات تا پایان سال جاری، زمینه حمایت و حضور سرمایه گذاران در حوزه معدن آذربایجان غربی با ایجاد مراکز خدمات سرمایه گذاری فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده همکاری با سازمان انرژی اتمی ایران هستیم

آماده همکاری با سازمان انرژی اتمی ایران هستیم