مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-12حوادث

شلیک پلیس سارقان حرفه ای را در بویین زهرا زمین گیر کرد


در پی تعقیب و گریز 2 سارق کابل برق توسط مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا، یکی از سارقان جانباخته و سارق دیگر مجروح شد.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی تعقیب و گریز 2 سارق کابل برق توسط مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا، یکی از سارقان جانباخته و سارق دیگر مجروح شد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی محمدآباد واقع در شهرستان بویین زهرا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی با 2 سارق که در حال سرقت کابل برق بودند مواجه شده و بلافاصله برای دستگیری آن ها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک، رانندگی خلاف جهت و خطرناک کرده و از محل متواری شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: مأموران که در تعقیب و گریز صورت گرفته تمام تلاش خود را برای متوقف کردن سارقان انجام داده بودند، به دلیل عدم توجه سارقان به دستور ایست، با رعایت قانون به کارگیری سلاح به خودروی متهمان تیراندازی کرده و آن ها را متوقف کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه در تیراندازی مأموران هر 2 سارق مورد اصابت گلوله قرار گرفته که این موضوع فوت یکی از سارقان را در پی داشته و سارق دیگر برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده، خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک پلیس سارقان حرفه ای را در بویین زهرا زمین گیر کرد

شلیک پلیس سارقان حرفه ای را در بویین زهرا زمین گیر کرد