مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-16سياسي

پیش ثبت نام 1058 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه


رییس انتخابات کرمانشاه با اشاره به ادامه فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همزمان با سراسر کشور،گفت:1058 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه پیش ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شعبانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرایند انتخابات به دستور وزیر کشور از 15 خرداد ماه آغاز شد و در 16 مرداد ماه به مدت هفت روز پیش ثبت نام داوطلبین آغاز شد.

وی با اشاره به آسیب شناسی فرآیند انتخابات در سال های گذشته و رفع آنها در مجلس دوازدهم، افزود: بر خلاف سال های گذشته که صلاحیت ها به طور کلی در یک دوره مورد بررسی قرار می گرفت امسال بر اساس برنامه ریزی های انجام شده دوره پیش ثبت نام داوطلبان برای بررسی اطلاعات مدارک سن و… داوطلبان اضافه شد.

رییس انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: بررسی های اولیه اسنادی و شکلی در دوره پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام می گیرد و بر این اساس افرادی که تابعیت خارجی داشته اما در ایران زندگی می کنند و یا افرادی که ایرانی هستند اما تابعیت خارجی دارند در این دوره رده صلاحیت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام 1058 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه

پیش ثبت نام 1058 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه