مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-22سياسي

معاون استاندار سمنان: فرمانداری دامغان مقابله با سالک را در اولویت قرار دهد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فرمانداری دامغان برای مقابله با بیماری سالک از تمام ظرفیت های موجود استفاده کند و اولویت نخست خود را مقابله با این بیماری قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت مردم ، لازم است صداوسیما و سایر رسانه های استان برای افزایش آگهی مردم نسبت به خطرات ناشی از استفاده موارد پرخطر در حوزه استعمال دخانیات و تغذیه، هدف گذاری مناسبی انجام داده و برنامه های تولیدی خود در این حوزه را نیز افزایش دهند.

وی افزود: موارد و مسائل حوزه سلامت و بهداشت مطالبه همیشگی مردم است و از این رو باید با اقدامات مناسب و تلاش های شبانه روزی خدمات مناسبی به مردم ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با توجه به نقشه پراکندگی سلامت و وجود 2 دانشگاه علوم پزشکی در استان، مصوبات جلسات کارگروه در جهت ارائه خدمات بهتر مردم پیگیری و به نتیجه مطلوب برسد.

ریواده با بیان اینکه باید از ظرفیت مشارکت های مردمی در حوزه سلامت استفاده شود، ادامه داد: افزایش مسؤولیت پذیری و شناخت نقاط پرخطر که سلامت انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار سمنان: فرمانداری دامغان مقابله با سالک را در اولویت قرار دهد

معاون استاندار سمنان: فرمانداری دامغان مقابله با سالک را در اولویت قرار دهد