مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-12اقتصادي

15 طرح آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح شد


مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری از تکمیل 15 طرح آب و فاضلاب در این استان خبر داد و گفت: این تعداد طرح با اعتبار 261 میلیارد تومان در استان اجرا شده و در هفته دولت افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از افتتاح 15 طرح آب و فاضلاب طی هفته دولت با سرمایه گذاری 261 میلیارد تومان در استان خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ها از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشتر این طرح ها در حوزه آب رسانی بوده و در 9 شهرستان استان اجرا شده است.

به گفته کریمی، تصفیه خانه فاضلاب، تامین آب آشامیدنی، اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب، احداث مخازن ذخیره آب، حفر و تجهیز چاه از جمله طرح های قابل افتتاح شرکت آب و فاضلاب  استان در هفته دولت امسال است.

وی افزود: با افتتاح این طرح ها مردم چهار شهر و 19 روستا در شهرستان های بروجن، فارسان، کوهرنگ، اردل، لردگان، شهرکرد، کیار، بن و سامان استان چهارمحال و بختیاری از خدمات شرکت آبفا بهره مند می شوند.

پایان پیام/68024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 طرح آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح شد

15 طرح آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح شد