مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:102023-07-26سياسي

آشی که شورای شهر کرج برای رسانه ها پخت!


آیین نامه اجرایی واگذاری آگهی و رپرتاژ به رسانه هایی که در قانون تعریف شده است از سوی شهرداری کرج در قالب لایحه ای آماده و پس از بررسی شورای شهر به تصویب رسید .

- خبرگزاری فارس-طیبه جواهری؛ حدود یک ماه از ارائه لایحه آیین نامه اجرایی واگذاری آگهی و رپرتاژ به رسانه ها در صحن علنی شورای شهر کرج می گذرد، متنی که قُطر 8 صفحه ای داشت اما هِمَت هیچ یک از اعضای شورای شهر مطالعه دقیق آن و تسلط بر ابعاد مختلف لایحه را برنتابید.

  این لایحه هر بار که در صحن مطرح می شد با سوالات و مطالبی از سوی اعضا مواجه بود که بیانگر عدم تسلط بر آن و مطالعه نکردن متن بود، در حالی که در اختیار داشتن متن لایحه کار دشواری نبوده و اگر صرفه جویی در مصرف کاغذ را فرضیه گرفته و خوشحال باشیم از اینکه کاغذی در این میان به هدر نرفته است، دسترسی به نسخه word و یا دست به دست کردن متن موجود در همان لحظه برای چند دقیقه می توانست نقشه راه فعالیت مدیریت شهری در قبال رسانه ها را ترسیم کند! نقش رسانه ها در تکمیل پازل خوش خدمتی مدیریت شهری به مردم در ادامه لازم می دانم به نقش رسانه ها در شرایط امروز جامعه اشاره ای کوتاه داشته باشم، اگر موضوع جنگ رسانه ای در عرصه ملی و بین المللی را فاکتور گرفته و فقط به ایفای نقش این قشر زحمت کش در حوزه مدیریت شهری اشاره کنیم، بازهم شاهد چالش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشی که شورای شهر کرج برای رسانه ها پخت!

آشی که شورای شهر کرج برای رسانه ها پخت!