موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماع
مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-07سياسي

دادسرای کارکنان دولت، اتهامات مطرح شده علیه رییس سازمان اوقاف را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام غلامرضا عادل سخنگوی سازمان اوقاف گفت: در هفته ای که گذشت دادستان محترم قزوین طی نامه ای به شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت به صورت رسمی اتهامات مطرح شده علیه رییس این سازمان را رد کرده است.

- سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در هفته ای که گذشت دادستان عمومی و انقلاب قزوین طی نامه ای به شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت به صورت رسمی اتهامات مطرح شده علیه رییس این سازمان را رد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام غلامرضا عادل سخنگوی سازمان اوقاف گفت: در هفته ای که گذشت دادستان محترم قزوین طی نامه ای به شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت به صورت رسمی اتهامات مطرح شده علیه رییس این سازمان را رد کرده است.

وی افزود: در این نامه که در تاریخ 8 مرداد صادر شده تصریح شده است که پس از انتشار اخبار مورد بحث در فضای مجازی، دستورات قضایی جهت بررسی دقیق و صحت و سقم موضوع به اداره کل اطلاعات استان، سازمان اطلاعات سپاه استان و بازرسی کل استان صادر گردید که آیا تخلفی صورت گرفته یا خیر و در صورت احراز، تخلف توسط چه کسی یا کسانی انجام شده است، که پس از بررسی اسناد و مدارک، بازدید از محل موضوع املاک و نیز ارجاع امر به کارشناسی رسمی دادگستری، اعلام نمودند که اجاره زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادسرای کارکنان دولت، اتهامات مطرح شده علیه رییس سازمان اوقاف را رد کرد

دادسرای کارکنان دولت، اتهامات مطرح شده علیه رییس سازمان اوقاف را رد کرد