مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-31سياسي

مراسم گرامیداشت روز جنگلبان در کردستان برگزار شد


همزمان با روز جهانی جنگلبانی، مراسم گرامیداشت تلاش های جنگلبانان کردستانی برگزار و از فعالان این حوزه تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیش از ظهر امروز مراسمی به مناسبت گرامیداشت تلاش های جنگلبانان استان با عنوان سلام جنگلبان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان و دیگر مسوولان استانی همزمان با سراسر کشور در محل سالن جلسات شهدای منابع طبیعی منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان برگزار شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در این مراسم با بیان اینکه تفکر توسعه پایدار در چهل سال اخیر به سمت ثبات اقدامات به جامانده است، افزود: ما انسان ها کره زمین باید به فکر روزی باشیم که این زیست بوم باید برای آیندگان به میراث گذاشته شود.

کیومرث حبیبی خاطرنشان کرد: با افزایش جمعیت کره زمین، دست اندازی به آب خاک و زمین ادامه دارد و باید خودمان را برای مقابله با دست درازی به عرصه های طبیعی زاگرس و البرز آماده کنیم، سفره های جنگلی در آینده ای نزدیک میزبانی جمعیت خواهد بود که تاکنون از آب و هوای خاک پایدار بی بهره بوده اند.

وی تاکید کرد: بخش عمده ای از آسیب های عرصه های طبیعی مربوط به زمین خواری است  و کسانی هستند که قوانین را نادیده گرفته و به عرصه های طبیعی دست درازی می کنند لذا جنگلبانان باید آمادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت روز جنگلبان در کردستان برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز جنگلبان در کردستان برگزار شد