مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30سياسي

غربگرایان داخلی دست های پنهان آمریکا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمدعماد اعرابی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «غربگرایان داخلی دست های پنهان آمریکا» نوشت: - ماجرا از این قرار بود؛ پس از خروج ترامپ از برجام در 18 اردیبهشت 1397 آقای روحانی به عنوان رییس جمهور وقت ایران بلافاصله در یک نطق تلویزیونی حضور پیدا کرد و از مهلتی چند هفته ای به اروپا خبر داد.

مهلتی که طی آن اتحادیه اروپا باید تصمیم می گرفت که آیا حاضر به تأمین منافع اقتصادی ایران ذیل برجام علی رغم خروج آمریکا از این توافق است یا خیر؟  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمدعماد اعرابی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان غربگرایان داخلی دست های پنهان آمریکا نوشت: 13 بهمن 1397 عنوان اصلی روزنامه های حامی دولت وقت به یک موضوع مشترک اختصاص داشت.

آن ها خبر از یک دستاورد مهم و حتی شکست آمریکا توسط ایران می دادند.

تیتر یک روزنامه اعتماد این بود: دهن کجی اروپا به دلار ، روزنامه شرق یکی دیگر از روزنامه های حامی دولت همین موضوع را با تیتر: فرار اروپا از دلار آمریکا پوشش داده بود و روزنامه جمهوری اسلامی با حروفی درشت در عنوان اصلی خود نوشته بود: شکست دوباره آمریکا از ایران؛ اتحادیه اروپا سازوکار مالی با ایران را راه اندازی کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربگرایان داخلی دست های پنهان آمریکا

غربگرایان داخلی دست های پنهان آمریکا