مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 07:002023-08-04سياسي

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی درباره حوادث اردوگاه عین الحلوه


مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای تصریح کرد: در درگیری های اردوگاه عین الحلوه به روشنی می توان دست فتنه انگیز رژیم صهیونیستی را مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای تصریح کرد: در درگیری های اردوگاه عین الحلوه به روشنی می توان دست فتنه انگیز رژیم صهیونیستی را مشاهده کرد.

در بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی آمده است که: بسم الله الرحمن الرحیم درگیری های مسلحانه اردوگاه فلسطینی نشین عین الحوه واقع در جنوب لبنان، رخداد تلخی است که در پشت پرده آن می توان به روشنی دست فتنه انگیز رژیم جنایتکار صهیونیستی را مشاهده کرد.

رژیم تروریست صهیونیستی امروز در بحرانی ترین مقطع حیات خود قرار دارد و هر روز بر عمق و دامنه بحران های موجودیتی و هویتی آن افزوده می شود؛ تنش های درونی و شکاف داخلی بدنه ارتش و سازمان های اطلاعاتی و امنیتی و روندهای سیاسی و … آن را فراگرفته است، به طوری که سطح آسیب پذیری آن حتی در مقابل گروه های مقاومت فلسطینی که به کمترین امکانات نظامی مجهز هستند، شدت یافته است.

در نبردهای دو سال اخیر ماشین جنگ، ترور و خشونت این رژیم با تسلیحات پیشرفته و سامانه های موشکی و دفاعی قدرتمند، به شکل بی سابقه ای زمین گیر شده و شکست خورده است، به گونه ای که که در جنگ با کوچک ترین گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی درباره حوادث اردوگاه عین الحلوه

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی درباره حوادث اردوگاه عین الحلوه