مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-01سياسي

آمادگی عملیاتی مطلوب مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها


جانشین فرمانده انتظامی کشور در بازدید از یگان های مرزی اردبیل، توان آمادگی عملیاتی مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها را مطلوب ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در بازدید از یگان های مرزی استان اردبیل با مرزبانان دیدار صمیمی و چهره به چهره داشت و آمادگی عملیاتی و همچنین توان رزمی مرزبانان را مورد ارزیابی قرار داد.

سردار رضایی در این بازدید توان آمادگی عملیاتی مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مرزداران مصداق مجاهدان فی سبیل الله هستند که در راه خدا و برای خدا کار انجام می دهند اگر این مجاهدان و چشمان بیدار نظام نبودند هزاران تن مواد مخدر وارد کشور می شد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: از آنجا که خدمت در مرزبانی در جهت ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است به یقین ثواب و پاداش اخروی آن در نزد خداوند محفوظ و این یک توفیق الهی برای همه مرزبانان است.

سردار رضایی در ادامه خدمت مقدس سربازی در مرزبانی انتظامی را توفیق الهی دانست و گفت: هرچه زحمت این خدمت بیشتر باشد به یقین اجر و ثواب آن نیز بیشتر خواهد بود و این امر به نوبه خود، ما حافظان امنیت را به سعادت دنیوی و ابدی نزدیک تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی عملیاتی مطلوب مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها

آمادگی عملیاتی مطلوب مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها