مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-19اقتصادي

520 کیلومتر روکش آسفالت در خراسان جنوبی انجام شده است


معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از ابتدای سال جاری 520 کیلومتر روکش آسفالت در خراسان جنوبی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خداداد مقبلی صبح شنبه در بازدید از روستاهای شهرستان طبس با اشاره به وجود 78 روستای بالای 20 خانوار در این شهرستان بیان کرد: 95 درصد از روستاهای شهرستان طبس راه آسفالته مناسب دارند.

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: آمار 95 درصدی ضریب برخورداری را در مقایسه با سطح کشوری، ضریب بالایی را نشان می دهد.

مقبلی ادامه داد: در سال گذشته، 700 کیلومتر و از ابتدای سال جاری تا کنون، 520 کیلومتر روکش آسفالت در استان خراسان جنوبی انجام شده است.

اجرای 27 پروژه در خراسان جنوبی معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اجرای 27 پروژه در خراسان جنوبی در حال حاضر اظهار کرد: این پروژه ها در قالب روکش آسفالت با اعتباری بیش از 262 میلیارد تومان در حال انجام است.

مقبلی هزینه انجام شده تا کنون را حدود 114 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این عملیات تا پایان امسال به اتمام می رسد.

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص نقاط پر حادثه جاده ای گفت: اقدامات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

520 کیلومتر روکش آسفالت در خراسان جنوبی انجام شده است

520 کیلومتر روکش آسفالت در خراسان جنوبی انجام شده است