مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:452023-07-31سياسي

خرازی تشریح کرد: تلاش آمریکا برای مانع تراشی در روابط اقتصادی ایران و عراق


رییس شورای راهبردی روابط خارجی در دیدار نماینده دبیرکل سازمان ملل به تلاش آمریکا برای مانع تراشی در روابط اقتصادی ایران و عراق اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، جنین هنیس پلاسخارت نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور عراق پیش از ظهر امروز (دوشنبه) نهم مرداد ماه با سید کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی دیدار و گفت وگو کرد.

خرازی در این دیدار با اشاره به هتک حرمت های اخیر به قرآن در سوئد و دانمارک، ضمن مسؤول دانستن دولت های این دو کشور، گفت: گرچه از موضع دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به نامه آیت الله سیستانی استقبال می کنیم، اما مهم است سازمان ملل با تصویب قطعنامه ای ملاک های آزادی بیان را مشخص کند، به طوری که کسی نتواند تحت عنوان آزادی بیان به عقاید مذهبی دین باوران از جمله 2 میلیارد مسلمان جهان اهانت کند.

سیدکمال خرازی عنوان کرد که اخیرا کلیپی را مشاهده کرده که پلیس دانمارک در کمک به شخصی که قصد قرآن سوزی داشته، به خانمی که تلاش می کند قرآن را از صحنه قرآن سوزی دور کند، حمله می کند و قرآن را از دست آن خانم می رباید تا فرد قرآن سوز بتواند اقدام شنیع خود را انجام دهد.

آیا این حمایت پلیس و دولت دانمارک از فرد هتاک به قرآن و قرآن سوزی نیست؟  وی با اشاره به اینکه چنین اقداماتی موجب خشم کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی تشریح کرد: تلاش آمریکا برای مانع تراشی در روابط اقتصادی ایران و عراق

خرازی تشریح کرد: تلاش آمریکا برای مانع تراشی در روابط اقتصادی ایران و عراق