مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-31سياسي

پایان خشکسالی 12 ساله روستایی در هلیلان با همت سپاه


روستایی محروم که با وجود مشکلات فراوان بعد از 12 سال غفلت و بی توجهی برخی مسولان با همت دستانی توانمند سپاه خشکسالی اش پایان یافت.

- خبرگزاری فارس_ایلام؛کبری هواسی: محرومیت را می توان در طی کردن مسافتی سخت برای رسیدن به امکانات دید، محرومیت را می توان در مسیرهای سخت بدون راه مناسب مشاهده کرد، محرومیت را می توان در ساعتها مسیر طولانی برای رسیدن به پزشک فهمید، اینگونه طعم تلخ محرومیت با جان منطقه ای محروم به نام هلیلان روستای کلاته آمیخته شده است.

مردمان ساکن در این منطقه، قربانی محرومیت ها و بی توجهی هایی شده اند که سالهاست گریبانگیر آنها شده اگرچه طی این سالها خبرهایی برای رفع محرومیت در این منطقه اعلام شده اما یا رنگ تحقق به خود نگرفته و یا روند اجرای پروژه ها در این منطقه بسیار کُند بوده است.

مسیر نامناسب، عدم اشتغال و کمبود مشکلات خدماتی بخشی از مشکلات اهالی این منطقه است و برای توسعه و رفع مشکلات آن که جزو محروم ترین مناطق روستایی در کشور محسوب می شود، نیاز است همه مسئولان و دستگاه ها دست به دست هم داده و رفع مشکلاتش را در اولویت قرار دهند.

روستای کلاته از توابع بخش مرکزی شهرستان هلیلان که در فاصله هفت کیلومتری از مرکز شهرستان قرار دارد دارای حدود چهل خانوار است که به شغل کشاورزی و دامداری اشتغال دارند این روستا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خشکسالی 12 ساله روستایی در هلیلان با همت سپاه

پایان خشکسالی 12 ساله روستایی در هلیلان با همت سپاه