مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-14ورزشي

قهرمان کشتی جهان: مجبورم دستفروشی کنم/ هر شب با رویای المپیک 2028 می خوابم


دارنده مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان می گوید باتوجه به شرایطی که دارد برای این که حداقل بتواند از پس مخارج و هزینه های رشته کشتی برآید مجبور است همچنان دستفروشی کند.

- ایسنا/خوزستان دارنده مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان می گوید باتوجه به شرایطی که دارد برای این که حداقل بتواند از پس مخارج و هزینه های رشته کشتی برآید مجبور است همچنان دستفروشی کند.

پیام احمدی در گفت و گو با ایسنا، در باره کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان در ترکیه، اظهارکرد: رقیب اصلی ما در این رقابت ها تیم روسیه بود که پس از چند سال شرکت نکردن در مسابقات جهانی، امسال پرقدرت ظاهر شده بود.

خود من در نیمه نهایی با مورات خاتیت کشتی گیر روسیه مبارزه کردم که قهرمان اروپا بود و پیش از این همه حریفان خود را با اختلاف شکست داده بود اما من توانستم برابر او به برتری برسم.

در فینال نیز با قهرمان آسیا مبارزه کردم که توانستم او را هم شکست دهم و به مدال طلای نوجوانان جهان دست پیدا کنم.

وی درباره مبارزه دوم خود در این رقابت ها برابر هاروکو شینا از ژاپن که همراه با اجرای یک فن بود که مورد تحسین همگان قرار گرفت، گفت: فن مشک سقا را اجرا کردم که واقعاً خودم هم سورپرایز شدم و خوشبختانه مورد توجه علاقه مندان به کشتی نیز قرار گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان کشتی جهان: مجبورم دستفروشی کنم/ هر شب با رویای المپیک 2028 می خوابم

قهرمان کشتی جهان: مجبورم دستفروشی کنم/ هر شب با رویای المپیک 2028 می خوابم