مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-13حوادث

عامل شهادت شهید سعید رحمانی در زابل دستگیر شد


معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از اشرار و از عاملان شهادت سرباز وظیفه «سعید رحمانی» در شهرستان زابل خبر داد.

- زاهدان- معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از اشرار و از عاملان شهادت سرباز وظیفه سعید رحمانی در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمود خیراتی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شهادت شهید رحمانی در حوزه مرزی شهرستان زابل، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مشخص شد یک عضو از اشرار در محور شهرستان زابل با یک خودرو در حال تردد است و پس از رصد لحظه به لحظه ای اقدامات و تحرکات این فرد، سرانجام پس از شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی، طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، فرد شرور دستگیر شد.

معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که دارای تابعیت ایرانی است و با یک برنامه ریزی هدفمند در سال 1399 در منطقه مرزی شهرستان زابل اقدام به شهادت سرباز رشید اسلام سعید رحمانی در شهرستان زابل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل شهادت شهید سعید رحمانی در زابل دستگیر شد

عامل شهادت شهید سعید رحمانی در زابل دستگیر شد